اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

تکنولایف: اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه بسته‌بندی دو توزین زاگرس ماشین کرج یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی توزین دار این مجموعه است که به صورت خانگی، صنعتی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی یا پدالی این مرکز است.  این دستگاه بسته بندی دو توزین قابلیت بسته بندی کردن انواع مواد غذایی، گرانولی، پودری، حبوبات، خشکبار و... را در انواع لفاف های سلفونی، ظروف پلی استر، فویل های آلومینیومی و… را دارد و برای انواع خطوط تولید گزینه مناسبی می باشد.

محتوا برگرفته از وبلاگ سخت افزار و نرم افزار

دستگاه بسته بندی دو توزین

حتما بخوانید اهمیت بسته بندی محصول

دستگاه بسته بندی 2 توزین

دستگاه بسته بندی 2 توزین برای توزین دقیق محصولات دانه ای مانند آجیل، خشکبار، حبوبات و تنقلات و سپس بسته بندی های زیبا و شیک برای ان مواد می باشد. محصولات پس از ورود به این دستگاه توسط دو سیستم توزین وزن گیری دقیق می شوند. سپس از طریق لوله به داخل لفاف های بسته بندی ریخته می شود و به طور اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی سر بسته ها مهر و موم می شود.

عملکرد دستگاه بسته بندی دو توزین

  • این دستگاه بسته بندی دو توزین مجهز به صفحه نمایشی لمسی (تاچ HMI چند زبانه) است.
  • این صفحه نمایش دستگاه قابلیت تغییر تنظیمات و نمایش تعداد تولیدات را دارد.
  • می توانید از بالابر Z برای تغذیه مداوم دستگاه استفاده کنید.
  • برای کارتن سازی می توان در انتها نوار نقاله اضافه کرد.
  • برای راه اندازی آن به کمپرسوری نیاز دارید که بتواند 100 لیتر هوا در ساعت تولید کند.
  • قابلیت بسته بندی 10 تا 20 بسته در دقیقه.
  • وزن دستگاه از 20 تا 2000 گرم قابل تغییر می باشد.
  • ابعاد بسته ها حداقل 50 × 50 و حداکثر 245 × 400 می باشد.
  • با تغییر قطعه ای به نام تیوب و یقه می توان ابعاد و اندازه بسته ها را تغییر داد.
  • اندازه لوله و یقه مورد نیاز می تواند 36-34-25-25-17 سانتی متر باشد.
  • الیاف بسته بندی می تواند سلفون، ترزافون پوسته، پلی استر، متالایز و فویل آلومینیومی باشد.
  • این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و عملکرد آن پنوماتیک الکترومکانیکی می باشد.
  • طول 200 عرض 170 ارتفاع 290 ​​سانتی متر (با چرخ).
  • همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز بوده و بنا به درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز می باشد.
  • دارای نشان استاندارد CE ایران و اروپا می باشد.
  • این دستگاه دارای 2 سال گارانتی تعویض قطعات و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

این دستگاه دارای دو نوع مکانیزم مکانیکی و پنوماتیکی است که طبق نیاز مشتری ساخته می شوند. دستگاه بسته بندی 2 توزین پنوماتیک برای محیط های کارگاهی و خط تولید های خانگی که فضای کوچک و غیر صنعتی دارند مناسب است و توانایی اجرا با برق تک فاز دارد.

دستگاه بسته بندی 2 توزین مکانیکی

در مقابل دستگاه بسته بندی دو توزین مکانیکی نیاز دارد تا با برق سه فاز کار کند و نسبت به مدل های پنوماتیک این دستگاه دارای ارتفاع بیشتری است. از این نوع دستگاه دو توزین مکانیکی برای فضا ها و محیط های کارخانه ای صنعتی و بزرگ می توان استفاده کرد.

توجه داشته باشید که: نحوه عملکرد و میزان تیراژ تولید و سرعت دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک و مکانیکی تفاوتی ندارند.

دستگاه های بسته بندی دو توزین دارای 2 عدد کاپه برای وزن گیری یا وزن کشی است؛ این کاپه ها توانایی وزن بندی به صورت هم زمان و بسته بندی را دارند.

منبع: دستگاه بسته‌بندی دو توزین زاگرس ماشین کرج

فیلم نحوه عملکرد دستگاه بسته بندی دو توزین

در ویدئو زیر عملکرد دستگاه بسته بندی 2 توزین را مشاهده نمائید:

 

  • iran hardware
  • ۰
  • ۰

بطری های پلاستیکی در دستگاهی ریخته می شوند که آنها را تا دمای بسیار بالایی گرم می کند تا قالب دهی شود؛ بنابراین به مایع غلیظ تبدیل می شود. سپس به قالب تزریق می شود، جایی که پلاستیک در آن شکل می گیرد و از پلاستیک ذوب شده تبدیل به جسم سخت و جامد می شود و به شکل بطری در می آید. در کارخانه های تولید بطری پلاستیکی ممکن است ماده اولیه با پلاستیک های بازیافتی ذوب شده ترکیب شوند. پلاستیک ها و پلیمر ها یکی از ماده های اصلی در تولید بطری پلاستیکی هستند.

برای تولید آب معدنی نیاز به انواع دستگاه بسته بندی آب معدنی نیز دارید.

بطری پلاستیک

مواد اولیه تولید بطری پلاستیکی چیست؟

بطری‌های پلاستیکی از پلیمرهایی ساخته شده‌اند که از نظر شیمیایی به یکدیگر متصل می‌شوند تا موادی مانند پلی اتیلن و پلی استایرن ایجاد کنند. مواد اولیه مختلف بطری های پلاستیکی شامل پلی اتیلن ترفتالات و پلی اتیلن با چگالی بالا می باشد. دستگاه تولید بطری های پلاستیکی از این مواد برای تولید بطری های پت استفاده می کنند.

مواد تولید بطری های پلاستیکی از کجا می آیند؟

امروزه بیشتر پلاستیک ها از سوخت های فسیلی ساخته می شوند . نفت خام و گاز طبیعی به پالایش می روند تا به چندین محصول مختلف تبدیل شوند. از جمله اتان از نفت خام و پروپان از گاز طبیعی. این محصولات بلوک های سازنده پلاستیک هستند.

تولید بطری پلاستیکی پت

خط تولید بطری پلاستیکی

احتمالا می پرسید که بطری های پلاستیکی کجا ساخته می شوند؟ طبق گزارش ها، رزین PET در چین ، کشور پیشرو در تولید رزین، ساخته می شود، و سپس به فیجی ارسال می شود، در بطری های مربعی شکل شکل می گیرد، با آب آرتزین فیجی پر می شود و به سراسر جهان صادر می شود.

4 نوع فرآیند تولید بطری پت چیست؟

  1. ریخته گری و قالب گیری.
  2. ماشینکاری.
  3. پیوستن.
  4. برش و فرم دهی.

میزان نیاز به بطری پلاستیکی در جهان:

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که روزانه چند بطری پلاستیکی تولید می شود؟ مطالعات نشان می دهد که مردم در سراسر جهان در مجموع یک میلیون بطری پلاستیکی در دقیقه خریداری می کنند. نیاز جهان به تولید بطری های پلاستیکی تقریباً 1.5 میلیارد بطری پلاستیکی در روز است!

در هر دقیقه یک میلیون بطری پلاستیکی در سرتاسر جهان خریداری می‌شود و این تعداد تا سال 2023 حدود 19 درصد دیگر افزایش می‌یابد، که برخی از فعالان پیش‌بینی می‌کنند که بحران زیست‌محیطی به اندازه تغییرات آب و هوایی جدی خواهد بود.

دستگاه تولید بطری پلاستیکی

از مهم ترین ماشین آلات خط تولید بطری پلاستیکی دستگاه تولید بطری پلاستیکی می باشد که توسط مرکز زاگرس ماشین که یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی است تولید می شود. قیمت دستگاه تولید بطری پت یا پلایتیکی در این مرکز مقرون و به صرفه است برای خرید محصولات تولید شده این مرکز کافیست وارد سایت packationmachinery.com شوید.

 

  • iran hardware
  • ۰
  • ۰

دستگاه شیرینگ پک نوعی دستگاه بسته بندی شرینک حرارتی نیمه اتومات و تمام اتوماتیک است که برای بردهای عایق فوم سیمانی، جعبه های کارتنی، تخته کف، سرامیک و غیره بسته بندی های بزرگ و محصولات مختلف بطری مانند آب معدنی، آبجو، نوشیدنی و ... استفاده می شود و با فیلم پلاستیکی کار می کند.

حتما بخوانید: دستگاه ساشه پودری چیست؟

دستگاه شیرینگ پک تونلی ساخته زاگرس ماشین

اطلاعات اولیه دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

تونل های دستگاه شیرینگ پک تونلی محیط های کنترل شده با درجه بندی حرارت هستند که برای سفت کردن لایه انقباضی فیلم شرشنک استفاده می شوند. که توسط یک بسته بندی جمع شونده  در اطراف محصولات اعمال می شود. سیستم‌های نوار نقاله  بسته‌ها را در داخل اجاق جابجا می‌کنند و امکان اعمال یکنواخت گرما را فراهم می‌کنند. نوار نقاله ها از غلتک های بزرگ یا تسمه های مش تفلون برای ثبات بیشتر ساخته می شوند. 

تونل های شیرینگ در قالب های تک محفظه و دو محفظه موجود هستند. تونل های جمع شونده تک محفظه برای حجم های بسته بندی کمتر که سرعت بسته بندی کمتری دارند، مناسب هستند. Dual Shrink Tunnels برای سرعت بسته‌بندی سریع‌تر عالی هستند. امکان انقباض کنترل شده تری با دمای محفظه متغیر.

ویژگی های دستگاه شیرینگ پک

  1. شارژ خطی خاص، ساختار فشرده و فضای پوششی کوچک، بنابراین عملکرد خوبی دارد بدون اینکه طول مواد بسته بندی محدود شود، برای شرایط کاری که نیازی به تنظیم جهت پردازش و فضای کاری محدود نیست.
  2. فوتوالکتریک وارداتی و موقعیت دقیق باعث می شود که این دستگاه بسته بندی گرما انقباض در مقایسه با دستگاه انقباض داغ معمولی دارای مزایایی در سرعت و تداوم کار باشد.
  3. برای کار مستقل و همچنین کار تولید خط (عملیات بدون سرنشین) برای تکمیل شارژ خودکار، بسته بندی فیلم، آب بندی-برش، کوچک شدن، خنک کردن، شکل دادن موجود است.
  4. برای رسیدن به نتایج بسته بندی عالی می توان آن را با یک اجاق کوچک کننده پلی اتیلن گرمایی همو حرارت استفاده کرد.
  5. فن آوری پیشرفته ای که توسط دستگاه بسته بندی پذیرفته شده است از آلمان است و اجزای اصلی از مارک های معروف خارج از کشور هستند.
  6. عملکرد پایدار و عمر طولانی.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی شیرینگ پک اتوماتیک

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک اتوماتیک معمولا برای بسته بندی قوطی های نوشابه، بطری های آب معدنی و غیره مناسب است.

این دستگاه بسته بندی از فناوری پیشرفته و با کیفیت ترین نوع قطعات در ایران استفاده می کند که باعث پایداری و استفاده طولانی مدت می شود.سوئیچ مغناطیسی بالا و پایین از اشتباهات آب بندی جلوگیری می کند و از اپراتورها محافظت می کند.

  • موقعیت ورودی بر اساس اندازه محصولات بسته بندی شده قابل تنظیم است.
  • موتور انتقال قدرت بزرگ، با تنظیم سرعت بدون پله، تغذیه صاف را تضمین می کند.
  • سیستم فن قدرتمند بالا و پایین، اثر عالی جمع شدن را در یک زمان تضمین می کند.
  • سیستم خنک کننده فوق العاده بسته بندی را خنک می کند و فیگوراسیون را عالی می کند.
  • اندازه تونل را می توان به عنوان درخواست شما سفارشی کرد.

منبع: تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار

  • iran hardware
  • ۰
  • ۰

آیا ظاهر وب سایت مهم است؟

داشتن یک وب سایت نامناسب می تواند برای شما مشتریان هزینه داشته باشد. این به این دلیل است که مردم در یافتن آنچه به دنبال آن هستند مشکل خواهند داشت و ممکن است تصور کنند که کسب و کار شما نمی داند چه می کند. همچنین ممکن است کسب و کار خود را در مقابل رقبای که سایت های زیباتری با ناوبری بصری تر دارند، از دست بدهید.

به عنوان یک شرکت، وب سایت شما باید در لیست اولویت ها قرار گیرد. اگر یک وب سایت تمیز، حرفه ای و مدرن به نظر برسد، به احتمال زیاد به خوبی کار می کند. یک طراحی عالی بازدیدکنندگان را در سایت نگه می دارد و به آنها کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیمایش کنند. به یاد داشته باشید که طراحی خوب باید با استفاده از تمام ابزارهای موجود برای مدرن، کاربردی و آسان برای حرکت، ماندگار باشد.

یک وب سایت خوب از نظر طراحی و سئو

ضروری است که وب سایت شما به راحتی برای مخاطبان هدف شما قابل کشف باشد. وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. ظاهر یک وب سایت خوب نباشد آن وب سایت برای کاربر بی معنی است و نتیجه آن سئو منفی خواهد بود.

با افزایش رقابت در دنیای بازاریابی دیجیتال، هر شرکتی به دنبال راه هایی برای برجسته شدن است. یکی از کارآمدترین راه ها برای انجام این کار داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده است که علاوه بر داشتن ظاهر خوب یک وب سایت، رتبه بالایی در گوگل دارد.

طراحی سایت و سئو در زمینه بازاریابی دست به دست هم می دهند. دلیل این امر این است که اگر وب سایت خود به خوبی طراحی نشده باشد، نمی توانید در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید. ظاهر خوب وب سایت شما یک راه مطمئن برای آوردن مشتریان بیشتر به شما است، بنابراین مهم است که در جستجوهای ارگانیک گوگل رتبه بالایی داشته باشید یا اینکه یک متخصص تبلیغات پولی گوگل شما (Google Ads) را مدیریت کند. این (در میان چیزهای دیگر) وظیفه سئوکار شما است.

چرا علاوه بر ظاهر خوب وب سایت، باید سئو را نیز انجام داد؟

بسیاری از کسب و کارها فکر می کنند که باید طراح سایت و سئو کار هارا جدا کرد،اما در واقع یکی طراحی سایت با وردپرس است که وب سایت شما را می سازد و دیگری مسئول سئو. دلیل این امر این است که مجموعه مهارت های مختلفی برای این حرفه ها مورد نیاز است. یک شرکت توسعه وب باید بداند که چگونه یک وب سایت بسازد و سپس آن را از نظر زیبایی شناسی زیبا کند، در حالی که یک متخصص سئو باید بداند که چگونه یک سایت را بهینه کند و موتورهای جستجو را آسان کند که خزیدن و فهرست بندی کنند.

  • iran hardware
  • ۰
  • ۰

دستگاه بسته بندی ساشه پودری برای داروخانه، مواد غذایی، مواد شیمیایی خانگی، محصولات پلاستیکی و سایر صنایع خاص و سایر مواد ساشه پودری، مایعات غلیظ و رقیق مثل سس و یخمک مناسب است. دستگاه ساشه پودری مناسب محصولات و موادی مانند دانه ها، داروهای چینی، مواد غذایی، ساشه پودری های دارویی، نمک، شکر، مخلوط سوپ، جو دوسر، چای، کربن فعال، پودر لباسشویی، خشک کن و غیره.

دستگاه ساشه پودری دارای اندازه گیری پیچ مستقل است، درایور موتور پله ای با دقت بالا، پر کردن با پیچ می باشد.

با توجه به نیاز شما در محدوده اندازه گیری توسط پیچ های مختلف تنظیم می شود. برای بسته بندی اتوماتیک پودرهای سست، چسبنده و غیره مانند پودر آرد، پودر کاری، پودر نیلوفر آبی، پودر شیر سویا، پودر شیر، ادویه جات ترشی جات، مواد غذایی بهداشتی و بسته بندی مواد دارویی غیره استفاده می شود. .

مزایای خرید دستگاه ساشه پودری از ما!

  • 22  سال تاسیس شده  و دارای گروهی از مهندسان حرفه ای است.
  • حمل و نقل درب منزل، گارانتی یکساله رایگان قطعات اصلی، خدمات آنلاین 24 ساعته.
  • نصب، اشکال زدایی و آموزش رایگان در محل.
  • گروه خدمات پس از فروش، مناسب برای اتصال لوازم جانبی و مشاوره فنی.
  • پس از ارتقاء تجهیزات، خدمات به روز رسانی فنی به موقع را برای افزایش طول عمر دستگاه مشتری ارائه دهید.
  • خدمات اضطراری - تجهیزات فراتر از دوره گارانتی ابتدا تعمیر و سپس شارژ می شوند.
  • نویز کم، سرعت سریع، دقت اندازه گیری بالا و میزان خرابی کم.
  • تحویل سریع تجهیزات، موجودی قطعات یدکی کافی، پیش فروش، حین فروش و ضمانت پس از فروش.

حتما بخوانید: مراحل تولید چیپس

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

ویژگی دستگاه بسته بندی ساشه پودری

1. کنترل تبدیل فرکانس دوگانه، طول کیسه را می توان در یک مرحله تنظیم و برش داد و در زمان و فیلم صرفه جویی کرد.

2. رابط ویژگی های تنظیم و عملیات آسان و سریع.

3. تشخیص خود شکست. نمایش خرابی واضح.

4. ردیابی رنگ چشمی با اثر فوتوالکتریک با حساسیت بالا، ورودی عددی موقعیت آب بندی برش برای دقت بیشتر.

5. کنترل PID مستقل از دما، مناسب تر برای بسته بندی مواد مختلف.

6. عملکرد توقف در موقعیت، بدون چسباندن چاقو یا هدر رفتن فیلم.

7. سیستم رانندگی ساده، کار قابل اعتماد، تعمیر و نگهداری راحت.

8. تمام کنترل از طریق نرم افزار، آسان برای تنظیم عملکرد و ارتقاء فنی تحقق می یابد.

حتما بخوانید: اهمیت بسته بندی محصول چیست؟

خرید دستگاه ساشه پودری

ما با توجه به ویژگی محصول شما، وزن هر کیسه و شکل کیسه، دستگاه بسته بندی ساشه پودری را برای شما قیمت گذاری می کنیم. سپس به جزئیات بیشتری نیاز داریم مانند مواد و ضخامت فیلم، ابعاد کیسه که قبلاً آن را دارید یا نیاز دارید که برای شما طراحی کنیم، زبان عملیات، چه نوع ولتاژی در محلی. برای خرید دستگاه ساشه پودری می توانید عبارت "دستگاه ساشه زاگرس ماشین" را در گوگل جستجو کنید!

قیمت دستگاه ساشه پودری

گارانتی: 1 سال به جز قطعات پوشیدنی (کاتر، تسمه، لوله گرمایش افقی و عمودی و غیره) اکثر قطعات بدون تعویض هستند (PLC، کنترلر سروو، موتور سرو، صفحه لمسی، سیلندر). توجه داشته باشید که قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه می باشد. تحویل ماشین با جعبه ابزار و برخی از قطعات رایگان است.

آموزش عملیات: 1: کارکرد ماشین بسیار آسان است، تحویل با کتابچه راهنمای کاربر، ارائه عکس و ویدیوی زیادی هنگام مونتاژ یا جداسازی دستگاه. 2: به یادگیری کارخانه ما خوش آمدید. 3: مهندسین در دسترس برای خدمات ماشین آلات و دستگاه بسته بندی در خارج از کشور.

  • iran hardware