اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

تکنولایف: اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

  • ۰
  • ۰

بطری های پلاستیکی در دستگاهی ریخته می شوند که آنها را تا دمای بسیار بالایی گرم می کند تا قالب دهی شود؛ بنابراین به مایع غلیظ تبدیل می شود. سپس به قالب تزریق می شود، جایی که پلاستیک در آن شکل می گیرد و از پلاستیک ذوب شده تبدیل به جسم سخت و جامد می شود و به شکل بطری در می آید. در کارخانه های تولید بطری پلاستیکی ممکن است ماده اولیه با پلاستیک های بازیافتی ذوب شده ترکیب شوند. پلاستیک ها و پلیمر ها یکی از ماده های اصلی در تولید بطری پلاستیکی هستند.

برای تولید آب معدنی نیاز به انواع دستگاه بسته بندی آب معدنی نیز دارید.

بطری پلاستیک

مواد اولیه تولید بطری پلاستیکی چیست؟

بطری‌های پلاستیکی از پلیمرهایی ساخته شده‌اند که از نظر شیمیایی به یکدیگر متصل می‌شوند تا موادی مانند پلی اتیلن و پلی استایرن ایجاد کنند. مواد اولیه مختلف بطری های پلاستیکی شامل پلی اتیلن ترفتالات و پلی اتیلن با چگالی بالا می باشد. دستگاه تولید بطری های پلاستیکی از این مواد برای تولید بطری های پت استفاده می کنند.

مواد تولید بطری های پلاستیکی از کجا می آیند؟

امروزه بیشتر پلاستیک ها از سوخت های فسیلی ساخته می شوند . نفت خام و گاز طبیعی به پالایش می روند تا به چندین محصول مختلف تبدیل شوند. از جمله اتان از نفت خام و پروپان از گاز طبیعی. این محصولات بلوک های سازنده پلاستیک هستند.

تولید بطری پلاستیکی پت

خط تولید بطری پلاستیکی

احتمالا می پرسید که بطری های پلاستیکی کجا ساخته می شوند؟ طبق گزارش ها، رزین PET در چین ، کشور پیشرو در تولید رزین، ساخته می شود، و سپس به فیجی ارسال می شود، در بطری های مربعی شکل شکل می گیرد، با آب آرتزین فیجی پر می شود و به سراسر جهان صادر می شود.

4 نوع فرآیند تولید بطری پت چیست؟

  1. ریخته گری و قالب گیری.
  2. ماشینکاری.
  3. پیوستن.
  4. برش و فرم دهی.

میزان نیاز به بطری پلاستیکی در جهان:

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که روزانه چند بطری پلاستیکی تولید می شود؟ مطالعات نشان می دهد که مردم در سراسر جهان در مجموع یک میلیون بطری پلاستیکی در دقیقه خریداری می کنند. نیاز جهان به تولید بطری های پلاستیکی تقریباً 1.5 میلیارد بطری پلاستیکی در روز است!

در هر دقیقه یک میلیون بطری پلاستیکی در سرتاسر جهان خریداری می‌شود و این تعداد تا سال 2023 حدود 19 درصد دیگر افزایش می‌یابد، که برخی از فعالان پیش‌بینی می‌کنند که بحران زیست‌محیطی به اندازه تغییرات آب و هوایی جدی خواهد بود.

دستگاه تولید بطری پلاستیکی

از مهم ترین ماشین آلات خط تولید بطری پلاستیکی دستگاه تولید بطری پلاستیکی می باشد که توسط مرکز زاگرس ماشین که یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی است تولید می شود. قیمت دستگاه تولید بطری پت یا پلایتیکی در این مرکز مقرون و به صرفه است برای خرید محصولات تولید شده این مرکز کافیست وارد سایت packationmachinery.com شوید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی