اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

تکنولایف: اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

  • ۰
  • ۰

آیا ظاهر وب سایت مهم است؟

داشتن یک وب سایت نامناسب می تواند برای شما مشتریان هزینه داشته باشد. این به این دلیل است که مردم در یافتن آنچه به دنبال آن هستند مشکل خواهند داشت و ممکن است تصور کنند که کسب و کار شما نمی داند چه می کند. همچنین ممکن است کسب و کار خود را در مقابل رقبای که سایت های زیباتری با ناوبری بصری تر دارند، از دست بدهید.

به عنوان یک شرکت، وب سایت شما باید در لیست اولویت ها قرار گیرد. اگر یک وب سایت تمیز، حرفه ای و مدرن به نظر برسد، به احتمال زیاد به خوبی کار می کند. یک طراحی عالی بازدیدکنندگان را در سایت نگه می دارد و به آنها کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیمایش کنند. به یاد داشته باشید که طراحی خوب باید با استفاده از تمام ابزارهای موجود برای مدرن، کاربردی و آسان برای حرکت، ماندگار باشد.

یک وب سایت خوب از نظر طراحی و سئو

ضروری است که وب سایت شما به راحتی برای مخاطبان هدف شما قابل کشف باشد. وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. ظاهر یک وب سایت خوب نباشد آن وب سایت برای کاربر بی معنی است و نتیجه آن سئو منفی خواهد بود.

با افزایش رقابت در دنیای بازاریابی دیجیتال، هر شرکتی به دنبال راه هایی برای برجسته شدن است. یکی از کارآمدترین راه ها برای انجام این کار داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده است که علاوه بر داشتن ظاهر خوب یک وب سایت، رتبه بالایی در گوگل دارد.

طراحی سایت و سئو در زمینه بازاریابی دست به دست هم می دهند. دلیل این امر این است که اگر وب سایت خود به خوبی طراحی نشده باشد، نمی توانید در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید. ظاهر خوب وب سایت شما یک راه مطمئن برای آوردن مشتریان بیشتر به شما است، بنابراین مهم است که در جستجوهای ارگانیک گوگل رتبه بالایی داشته باشید یا اینکه یک متخصص تبلیغات پولی گوگل شما (Google Ads) را مدیریت کند. این (در میان چیزهای دیگر) وظیفه سئوکار شما است.

چرا علاوه بر ظاهر خوب وب سایت، باید سئو را نیز انجام داد؟

بسیاری از کسب و کارها فکر می کنند که باید طراح سایت و سئو کار هارا جدا کرد،اما در واقع یکی طراحی سایت با وردپرس است که وب سایت شما را می سازد و دیگری مسئول سئو. دلیل این امر این است که مجموعه مهارت های مختلفی برای این حرفه ها مورد نیاز است. یک شرکت توسعه وب باید بداند که چگونه یک وب سایت بسازد و سپس آن را از نظر زیبایی شناسی زیبا کند، در حالی که یک متخصص سئو باید بداند که چگونه یک سایت را بهینه کند و موتورهای جستجو را آسان کند که خزیدن و فهرست بندی کنند.

  • ۰۱/۰۸/۰۱
  • iran hardware

سئو

طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی