اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

اخبار و مقالات آموزشی | تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار | تکنولایف

تکنولایف: اخبار و مقالات آموزشی از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، صنعت، تولید، کسب و کار، طراحی سایت، سئو، خدمات، و...

  • ۰
  • ۰

روشی که ما در صنعت زیبایی پیمایش می کنیم در حال تغییر است و شرکت های زیبایی همه چیز را از برنامه های مجازی تا هوش مصنوعی به کار می گیرند. از مارک‌های تجاری موجود در داروخانه‌ها مانند Neutrogena که ماسک‌های آکنه نوردرمانی را ارائه می‌کنند تا روش‌های زیبایی‌شناسی که چندین فناوری را برای رویه‌های پوستی خود ادغام می‌کنند، تاثیر تکنولوژی در زیبایی چهره و صنعت زیبایی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی عصر دیجیتال ما را پذیرفته است

دستگاه های پیشرفته آرایشی و بهداشیتی

تکنولوژی در زیبایی چهره

تکنولوژی های پیشرفته آرایشی و بهداشتی

1) آرایش چاپی (تاثیر تکنولوژی در زیبایی چهره)


در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2019 در لاس وگاس، Procter & Gamble اولین چاپگر آرایش دستی جهان را برای صورت شما معرفی کرد. Opté Precision Skincare System یا Opté Wand دارای یک دوربین داخلی کوچک است که با سرعت 200 فریم در ثانیه از پوست شما عکس می گیرد، در حالی که یک ریزپردازنده داده ها را تجزیه و تحلیل می کند. تاثیر تکنولوژی در زیبایی چهره بقدری زیاد است که از این داده‌ها، دستگاه می‌تواند هر چیزی از رنگدانه‌های پوست شما گرفته تا لکه‌های پیری را تشخیص دهد و هنگامی که دستگاه را روی پوست خود می‌کشید، به آرامی آنها را می‌پوشاند. نتیجه؟ یک پایه آرایشی عالی که فوراً بدون زحمت ترکیب کردن یا نیاز به یافتن سایه زیرسازی مناسب به دست می آید. گفته می‌شود که سه فرمول (روشن، متوسط ​​و تیره) 98 درصد از رنگ‌های پوست را پوشش می‌دهند و دستگاه تقریباً 600 دلار (465 پوند) به فروش می‌رسد.

2) اسکنرهای دیجیتالی برای جلب نظر مشتریان
همانطور که تقاضا برای لوازم آرایشی شخصی در حال افزایش است، تجزیه و تحلیل رنگ پوست نیز با تکنولوژی تغییر می کند. تاثیر تکنولوژی در زیبایی چهره اکنون، روزهایی که آزمایش‌کننده‌های حاوی باکتری‌ها را روی خط فک خود مشاهده می‌کردید، برای یافتن پوستی مناسب به پایان رسیده است.

در عوض، برندهایی مانند NO.7 و Lancôme رنگ سنج های دستی را برای اسکن دیجیتالی پوست شما معرفی می کنند. به سادگی به داروخانه محلی خود بروید و از مشاوران درخواست کنید تا یک تطبیق سایه ای داشته باشند. داده‌های دستگاه به دستگاهی فرستاده می‌شود که سایه‌های زیرسازی عالی شما را برای شما ترکیب می‌کند.

3) گزینه های درمانی گسترده از طریق دستگاه های جدید "همه در یک" در اقدامات پوستی
با پیشرفت فناوری، محبوبیت دستگاه‌های چندکاربردی در روش‌های پوستی افزایش می‌یابد. در تاثیر تکنولوژی در زیبایی چهره در مطالعه اخیر نشان می دهد که 87 درصد از پزشکان به دلیل توانایی انجام انواع درمان های پوستی از طریق یک سیستم، دستگاه های چندکاربردی را به دستگاه های تک کاربرد انتخاب کردند.

به عنوان مثال، سیستم Nordlys Candela 3 فناوری اساسی را با هم ادغام می کند و با درمان های زیبایی شناختی و پوستی از پیش تنظیم شده پیکربندی شده است. این پیش تنظیمات نه تنها به نتایج ثابت، راحتی بیشتر بیمار و سهولت استفاده اجازه می‌دهند، بلکه این فناوری پلت فرم به پزشکان امکان می‌دهد تا با تمرین خود رشد کنند، زیرا می‌توانند تنها با سرمایه‌گذاری روی دسته‌های مورد نیاز خود شروع کنند.

4) برنامه ها را امتحان کنید

نمونه‌برداری دستی محصولات آرایشی می‌تواند زمان‌بر باشد و تصور سایه روی پوست هنگام خرید آنلاین آرایش می‌تواند بسیار دشوار باشد. برندهایی مانند Sephora و L'Oréal به طور فزاینده‌ای برنامه‌های آزمایشی مجازی را معرفی می‌کنند تا کاربران بتوانند آرایش منحصر به فرد خود را امتحان کنند، خرید کنند و به اشتراک بگذارند. همانطور که فناوری ردیابی چهره نیز بهبود می یابد، این پوشش های دیجیتالی واقعی تر و دقیق تر می شوند. 

5) برس موی هوشمند

تاثیر تکنولوژی در زیبایی چهره در ابزار های ما مانند برس های موی هوشمند فقط برای صاف کردن موهای افراد استفاده نمی شوند، بلکه یک مربی شخصی مو برای هر کاربر نیز هستند. این برس‌های موی پیشرفته با حسگرها می‌توانند موخوره، دو شاخه شدن انتهای مو، شکستگی و کیفیت کلی مو را اندازه‌گیری کنند. برس‌های موی هوشمند علاوه بر اینکه برای ماساژ پوست سر در حین برس زدن موهایتان طراحی شده‌اند، می‌توانند الگوهای مسواک زدن و ضربه‌های قلم مو را از طریق شتاب‌سنج و ژیروسکوپ (ردیاب‌های حرکت و لرزش) تحلیل کنند.

  • ۰۰/۱۰/۱۱
  • iran hardware

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی